مرتب سازی بر اساس:
  • آسمون ریسمون

    آموزش مهارت های اولیه ریاضی مثل مفهوم دسته بندی و ترتیب

    بهبود رشد مغزی کودک از طریق آشنایی و کار با اشکال هندسی و رنگ ها

    بهبود مهارت انگشتان و دستها

    430,000 ریال
    گروه سنی : 3 سال به بالا
  • اتللو

    شروع بازی:

    برای شروع، چهار مهره در وسط صفحه به صورت ضربدری، قرار می‌گیرند.

    روش بازی:

    مهره تیره بازی را آغاز می‌کند. هر یک از دو بازیکن به نوبت یک حرکت انجام می‌دهند. مهره را جایی قرار دهید که یک یا چند مهره حریف را محاصره کند. انجام حرکت به معنی گذاشتن یک مهره (از طرف رنگ خود) در صفحه و محصور کردن یک یا چند مهره حریف در یک یا چند راستا است. در نتیجه مهره‌های محاصره شده را برگردانده و به رنگ مهره خود درآورید. این به معنی محاصره و تصاحب است.

    قرار دادن مهره در صفحه به صورت نوبتی انجام می‌گیرد.

    هدف داشتن بیشترین مهره رنگ خود روی صفحه در پایان بازی است.

    پایان بازی:

    وقتی تمام صفحه پر شود و یا هیچ کدام از دو طرف حرکتی نداشته باشند، بازی به پایان می‌رسد و بازیکنی که تعداد مهره‌های بیشتری روی صفحه بازی داشته باشد برنده می‌باشد.

    نکته:

    ممکن است بازی قبل از پر شدن همه ۶۴ خانه به پایان برسد.

    500,000 ریال
    گروه سنی : 7 تا 12 سال
  • عمو پولدار

    بازی عمو پولدار در کنار جذابیت و سرگرمی ، مفاهیم مالی ، سرمایه گذاری و آشنایی با بانک و کارهای آن و هم چنین حسابداری و نحوه استفاده صحیح از پول را به افراد و کودکان می آموزد . کودک شما با انجام بازی عمو پولدار ، آموزش تجارت و سرمایه گذاری را در آینده خواهد آموخت .

     

    800,000 ریال
    گروه سنی : 5 تا 7 سال - 7 تا 12 سال
  • بشکه های فکری

    یکی از اسباب بازی های فوق العاده که هم داخل یکدیگر می روند و هم روی هم قرار گرفته و برج می سازند .

    مهارت های دستی ،اندازه ها،هماهنگ چشم و دست از کاربردهای این اسباب بازی ساده اما جذاب است

    250,000 ریال
    گروه سنی : تا 2 سال
  • برج هیجان یا جنگا(تمرکزی و هیجانی)

    * تعداد بازیکن: هر چند نفر که دلمان خواست

    بازی هیجان انگیزی است و به کمی مهارت دست و دقت نیاز دارد. شامل تعدادی آجر یا بلوک چوبی است که روی هم به صورت یک ستون قرار می گیرند. روی تمام این آجرها شماره هایی نوشته شده و هر بازیکن باید در هر بار نوبتش یکی از اینها را از جا خارج کند و در بالای برج قرار دهد؛ طوری که ساختمان برج نریزد. آجرها که به مرور از پایه برج برداشته می شود زیربنا را سست و نامتعادل می کند و این عدم تعادل به مرور بیشتر می شود. برای اینکه چه کسی در هر نوبت چه آجری را بردارد می توانید در ابتدای بازی قاعده بگذارید و تاس بیندازید. اعدادی که در انداختن چهار تاس به دست می آیدرا طبق قانونی که خودتان گذاشته اید جمع، تفریق، ضرب یا تقسیم کنیدتا به یک عدد برسید. عددی که با هر بار تاس انداختن به آن رسیدید شماره آجری را نشان می دهد که باید بردارید. در روش ساده تر تاس انداخته نمی شود و هر کس به طور اختیاری از هر کجا که دلش خواست آجر بیرون می کشد. بازی راحتی که به مرور که تعداد آجرهای خالی شده پایین زیاد می شود و برج به لرزه درآید، هیجان می گیرد.

    2,500,000 ریال
    گروه سنی : 5 تا 7 سال - 7 تا 12 سال
  • پیچ و مهره آموزشی

    پرورش حس بساوایی پرورش قدرت ادراک،به وسیله چشم

    بهبود هماهنگی چشم و دست

    تقویت و پرورش حرکات ظریف

    رشد قدرت تشخیص اندازه ها در کودک

    570,000 ریال
    گروه سنی : 3 سال به بالا
  • تیزبین (تمرکزی سرعتی)

    * تعداد بازیکن: بین دو تا هشت نفر

    ساده ترین بازی روی کره زمین است و هر دور بازی اش احتمالا زیر دو دقیقه طول می کشد! اما بامزه است و هم در جمع های خانوادگی و هم رفاقتی می چسبد. این بازی ایرانی، شامل ۵۵ کارت و ۵ کارت راهنماست. روی هر کارت ۸ تصویر وجود دارد و بین هر دو کارت یک تصویر مشترک هست. در ابتدای بازی به هر بازیکن یک کارت داده می شود که آن را نمی بیند و باقی کارت ها به رو وسط قرار می گیرد. بازیکنان در یک لحظه کارت هاشان را می بینند و باید به سرعت شکل مشترک کارتشان را با کارت وسط پیدا کرده و نامش را بگویند و کارت وسط را بردارند. هر کسی که سریع تر این شباهت را پیدا کرد، باید سرعت عمل به خرج داده و قبل از اینکه دیگران دست به کار شوند، کارت را بردارد و حالا به سرعت و دوباره دو کارت جدید (آنکه از وسط برداشته با کارتی که از زیر کارت قبلی حالا رو آمده) را مقایسه و همان کار قبلی را بکند. در پایان کسی که سرعت عمل و دقت بیشتری دارد و تعداد کارت بیشتری برداشته برنده است. این بازی چند مدل است که به جای اشکال مختلف، حروف و حیوان و … روی کارت ها نقش بسته اما از ما می شنوید همین اشکال قروقاطی را بخرید. مطمئن باشید طی دو دقیقه کلی هیجان تخلیه می کنید. این بازی ایرانی شبیه JUNGLE SPEED است که در آن افراد با مشاهده وجه اشتراک، به جای برداشتن کارت، باید یک میله چوبی را بردارند.

    450,000 ریال
    گروه سنی : 5 تا 7 سال - 7 تا 12 سال
  • جورچین آهنربایی ۲ (چهره های جادویی)

    این محصول حاوی یک صفحه و قطعاتی مغناطیسی بشکل صورت، چشم، بینی و … جهت ساخت حالت‌هایی متنوع از صورت انسان است. با استفاده از این قطعات و با کمک گرفتن از قوه‌ی تخیل خود،کودکان می‌توانند انواع حالت‌های صورت و احساساتی مانند شادی، ناراحتی، خستگی و … را نشان دهند. در عین حال، با کمک این مجموعه می‌توان چهره‌هایی با ویژگی‌های متفاوت را خلق کرد. شناخت حالت‌های احساسی و هیجانی و درک درست از حالت‌های مهم هیجانی که مبنای EQ است از مهم‌ترین نتایج این بازی به شمارمی‌رود.

    770,000 ریال
    گروه سنی : 3 سال به بالا
  • Checkers

    تا حالا ممکن است بار‌ها نام چکرز را شنیده باشید . و حتماً می‌دانید که این بازی طرفداران زیادی در کشور های مختلف دارد . تا جایی که در بعضی کشور‌ها فدراسیون چکرز وجود دارد و این مسابقات به طور مداوم برگزار می‌شود . طبیعتاً این هفته قصد نداریم که به تمام جزییات چکرز اشاره کنیم . بلکه فقط می‌خواهیم این بازی را معرّفی کنیم و بعضی از تکنیک های آن را با هم بیاموزیم .چکرز روی یک زمین شطرنجی ۸*۸ انجام می‌شود که در ابتدا مهره های دو نفر به صورت زیر چیده می‌شوند :

     

    هر یک از نفرات در نوبت خود می‌تواند یکی از مهره‌ها یش را یک خانه جابجا کند ولی مهرها همیشه باید در خانه های سفید باقی بمانند . همچنین هر کس باید مهره هایش را به سمت جلو (نسبت به خودش) حرکت دهد . اگر دو مهره ی غیر همرنگ به طور قطری در کنار هم باشند می‌توان از روی مهره ی حریف پرید و آن را حذف کرد . البته این در حالتی است که پشت مهره ی حریف خالی باشد .

     

    اگر کسی در نوبت خود بتواند مهره ای را بزند ، مجبور است آن را بزند و اگر بتواند چند مهره را بزند باید یکی از آن‌ها را انتخاب کند و آن را بزند . یعنی اگر مهره ای برای زدن داشته باشد نمی تواند چیزی را نزند. همچنین اگر تعدادی از مهره های حریف چنان قرار داشته باشند که بازیکن بتواند با یکی از مهره‌هایش و به طور متوالی آنها را بزند باید همه ی آنها را در یک نوبت بزند.

    همان طور که در شطرنج اگر پیاده به سطر آخر برسد تبدیل به وزیر (یا اسب یا فیل یا رخ) می‌شود ، در این بازی هم اگر مهره ای به سطر آخر برسد تبدیل به شاه می‌شود . برتری شاه این است که به عقب هم می‌تواند برگردد ولی مهره های عادی فقط به سمت جلو حرکت می‌کنند . کسی که مهره ای در زمین برایش باقی نماند بازنده است .

    350,000 ریال
    گروه سنی : 7 تا 12 سال
  • دبرنا

     

    هنوز کسی نمی داند اسم دقیقش «دبرنا» است یا «دبلنا» اما با این وجود در شکل برگزاری اش اختلافی بین علمای فن نیست؛ هر کسی چهارتا کارت چهارخانه دارد که توی بعضی خانه هایش اعدادی از یک تا ۹۹ نوشته شده. کیسه سفیدی هم هست که تویش مهره هایی در همین بازه وجود دارند.

    در هر دور از بازی، به هر کس چند کارت می رسد و یک نفر کیسه را دستش می گیرد و شروع می کند به هم زدن مهره ها. بعد مثلا سه تا مهره را بیرون می کشد و عددش را می خواند. اگر شماره مهره با شماره یکی از خانه های کسی یکی باشد، مهر به او داده می شود تا روی همان خانه بگذارد. بقیه هم اگر این شماره را داشته باشند، باید با نخودی، لوبیایی چیزی پرش کنند. هر کسی خانه هایش را پر کند، این دست را برده. بعدش کیسه دست به دست می چرخد و همین چرخه ادامه پیدا می کند. همانطور که ملاحظه می فرمایید، دبرنا از معدود بازی هایی است که جرزنی در آن کاری را پیش نمی برد و همه چیز به شانس و اقبال شما برمی گردد. به خاطر همین جماعت کثیری هستند که به اصل فلسفه بازی بودن آن شک دارند و از خودشان می پرسند مگر بازی بی کلک و جرزنی هم وجوددارد؟

    400,000 ریال
    گروه سنی : 7 تا 12 سال - صفر تا 120 سال
  • دوختواره

    همراه با الگوهای پانچ شده و بندهای رنگی

    مهارت های پیشنهادی خانم مونته سوری برای کودکان امروز در همه جای دنیا مورد قبول و استفاده است.دوختن دو قطعه به هم، و رد کردن بند از سوراخ ها به ترتیب از زیر به  رو، از مهم ترین این مهارت هاست که در بازی جذاب دوختواره وجود دارد. ساخته شده از پلاستیک محکم با بندهای رنگی و نوک دار که به راحتی از سوراخ ها رد می شوند.

    300,000 ریال
    گروه سنی : 3 تا 5 سال - 5 تا 7 سال